...Όλοι κάποτε ευχόμαστε να ζήσουμε το "Γελαστό απόγευμα" που 'ναι χαμένο
κάπου στα εφηβικά μας όνειρα...
Άλλοι το βρήκαμε κι άλλοι δυστυχώς όχι...
Είμαστε εδώ για να μοιραστούμε τις σκέψεις μας , απλά , ειλικρινά ,

έστω στο χρόνο τ' απογευματινού
μας καφέ...
Ν' ανταλλάξουμε απόψεις...
Να επικοινωνήσουμε έστω...
Ελεύθερα , εχέμυθα κι ανώνυμα αν προτιμάτε...

Καλώς ήλθατε στο "Γελαστό απόγευμα"

Στέλιος



Πέμπτη 5 Νοεμβρίου 2009

Το γελαστό τσογλάνι του '80...


"Φόρτωσα" πάλι ο γελαστός με τα σχόλια
της τελευταίας ανάρτησης,
με την μη επίλυση του σκανδαλώδους
θέματος του λιμανιού μας και την συνέχιση
της απεργίας μας ως την Κυριακή τουλάχιστον!
"Γιατί αγάπη μου είσαι θλιμμένη;" σε ρώτησα...
Μου είπες ότι θες το λιμάνι σου, το απάγκιο σου,
το χαμόγελό σου το λιμανίσιο...
"Όλα θα πάνε καλά, συνέχισε να ελπίζεις..."
Ξεκίνησα να 'ρθω κοντά σου κάπου έξω
από δω που μας κάνει να λυπόμαστε...
Σήκωσα τα μάτια μου στον ουρανό σου,
άναψα τσιγάρο, καβάλησα τη "γριά" μου κι ήρθα
να ξαπλώσω μεσημεράκι κοντά σου, θάλασσά μου...
Γουργούρισε νωχελικά στην ευθεία του δρόμου,
φόρεσα τ' ακουστικό μου, έβαλα τα τραγούδια
της ατίθασης νιότης μου...
Φεύγω... Να 'ρθω κοντά σου θάλασσά μου...
Όλα θα πάνε καλά... Θα δεις!!!


ακούγονται:
αμετανόητα τρελλός - ριφιφί
τσικαμπούμ - Γιάννης Κούτρας
κάγκελα παντού - Τζίμης Πανούσης
κιθαρίστας ή ντράμερ; - Γιάννης Γιοκαρίνης
δουλειές του κεφαλιού - Τζίμης Πανούσης

6 σχόλια:

  1. Κού-κου τζα! :)

    Σκέφτηκα το εξής: Ο Ούγκο Τσάβες (διεφθαρμένος και αναξιόπιστος μεν, αλλά "χώστης" δε) έδιωξε ολόκληρους πετρελαϊκούς κολοσσούς (που αλλού κι αλλού μέχρι και πολέμους έκαναν, άρα είναι πανίσχυροι)από την χώρα του. Εμείς δεν μπορούμε να διώξουμε ένα τσούρμο παντελώς άγνωστους κινέζους;;; ΕΛΕΟΣ! Λένε ψέμματα! Όλοι!

    Τι να πω; Μήπως υπομονή; Όχι άλλη ρε γμτ! Όχι άλλη!
    Ψιτ: Εδώ είμαι... Σε "βλέπω".
    Βάστα γερά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μη φεύγεις ρε Νίκο
    και χάνεσαι γαμώτο!
    Καψόνια μας κάνεις ρε καρντάση;
    Να 'σαι καλά ρε φιλαράκι μου!
    Περιμένω να σε ξαναδώ να ζωγραφίζεις γράφοντας!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ..πέρασα και άκουγα το τραγούδι..που το θυμήθηκες? Άλλες εποχές.. :)

    Τώρα για το βιντεάκι από κάτω τι να πω?.. Καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Που'σαι βρε;!
    Σε σκέφτομαι όταν βλέπω στις ειδήσεις τον χαμό που έχει γίνει, οι δε έμποροι θα κάνουν λέει μήνυση στον ΟΛΠ;!

    γελαστές καλησπέρες
    (τσιν, τσαν, τσον)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γλυκιά μου roadartist,
    έκανα ένα νοσταλγικό διάλειμμα,
    (όσο μπορώ και όσο μ' αφήνουν τα διαόλια)...
    Όσο για το βιντεάκι...
    Ακριβώς: Καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μετεωρίτη μου,
    εγώ σε σκέφτομαι όταν ο πιτσιρικάς μου μου σπάει τα νεύρα και δε μ' αφήνει να συγκεντρωθώ να γράψω.
    (θα σου 'ρθει κι εσένα αυτή
    η φρίκη x2)
    Όσο για τους εμπόρους, καλό θα είναι να μάθουν να βογκάνε κινέζικα (άϊ-άϊ-άϊ) γιατί σε λίγο θα τσούζει ο δικός τους κώλος.
    Διάβασε εδώ ας πούμε:

    Σύσκεψη εμπόρων για τους Κινέζους.

    Οι επιχειρήσεις αλλοδαπών, το παραεμπόριο και τα προϊόντα τρίτων χωρών χαμηλού κόστους, που δεν υφίστανται κρατικούς ελέγχους, θα συζητηθούν την Κυριακή στην Πιερία (Τοπικό Επιμελητήριο, 11 π.μ.), σε πανελλαδική εμπορική σύσκεψη με συμμετοχή των προέδρων 22 επιμελητηρίων και 30 εμπορικών συλλόγων.

    «Δεν έχουμε ρατσιστική αντίληψη για τους ξένους επιχειρηματίες. Θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι λειτουργούν επί ίσοις όροις και υφίστανται τους ίδιους κρατικούς ελέγχους», μας είπε ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Πιερίας Ηλ. Χατζηχριστοδούλου.

    Ο σύμβουλος του Επιμελητηρίου Νικ. Χουσουρίδης αναφέρθηκε στον ανταγωνισμό 15 αλλοδαπών επιχειρήσεων -οι περισσότερες κινεζικές- που, πουλώντας προϊόντα από 2-10 ευρώ, απειλούν με λουκέτο 2.200 επιχειρήσεις στην Πιερία, κυρίως κλωστοϋφαντουργικών προϊόντων και ένδυσης, αλλά και ηλεκτρονικών συσκευών και μικροεπίπλων.

    Ελευθεροτυπία, Τετάρτη 11 Νοεμβρίου 2009

    Κι ακόμα δεν "άρχισαν τα όργανα"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Λόγια χαραγμένα στη σκουριά...