...Όλοι κάποτε ευχόμαστε να ζήσουμε το "Γελαστό απόγευμα" που 'ναι χαμένο
κάπου στα εφηβικά μας όνειρα...
Άλλοι το βρήκαμε κι άλλοι δυστυχώς όχι...
Είμαστε εδώ για να μοιραστούμε τις σκέψεις μας , απλά , ειλικρινά ,

έστω στο χρόνο τ' απογευματινού
μας καφέ...
Ν' ανταλλάξουμε απόψεις...
Να επικοινωνήσουμε έστω...
Ελεύθερα , εχέμυθα κι ανώνυμα αν προτιμάτε...

Καλώς ήλθατε στο "Γελαστό απόγευμα"

Στέλιος



Σάββατο 3 Οκτωβρίου 2009

Την Κυριακή ξοφλάς... κι εγώ απεργώ!

Αλήθεια, πόσο θα 'θελα αυτό να πονάει και να καίει όλους σας!!!
Αυτή η "αλλαγή φρουράς" με βρίσκει απεργό για κάτι που κανείς
από σας δεν τολμάει να πάρει θέση!
Σιχάθηκα, αηδίασα και οργίζομαι να σας βλέπω τάχα αλαφιασμένους
να προσπαθείτε να με πείσετε.
Να με αποκαλείτε με γελοία υποκοριστικά
και να πιστεύετε ότι κρέμομαι απ' τα δικά σας "R χ :"
Δε θα σχολιάσω άλλο, τους "αξιοκρατικούς" σας διορισμούς
θα τους δούμε πάλι,
τους αλαζόνες ηγέτες θα τους δούμε νικητές και ηττημένους,
όπως θα δούμε κι έναν λαό στο ίδιο χάλι με το προηγούμενο...
Εύχομαι από βάθους καρδιάς να ανατραπούν ριζικά τα υστερόβουλα
σχέδιά σας έχοντας απέναντι έναν λαό
που θα πάει να ψηφίσει συνειδητά!



"Την Κυριακή, ξοφλάς!!!"


Και σαν υστερόγραφο, η επανάληψη
αυτής της περίληψης των επιπτώσεων σε όλους μας...

6 σχόλια:

  1. Ξοφλάνε φίλε μου, ξοφλάνε!
    Μα οι άλλοι που θα έρθουν τι θέση θα πάρουν?
    Είπαν τίποτε? Πήραν θέση?
    Μάλλον τσάμπα ρωτάω...
    Εγώ θα ευχηθώ καλό βόλι, σε όλους μας, και να πω:
    Η ελπίδα πεθαίνει τελευταία!
    Αγάντα Στέλιο!
    Καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εύχομαι η Δευτέρα να'ναι μια φωτεινή μέρα για τους αγώνες σας!
    Καλό κουράγιο Στέλιο μου και καλό βόλι με φιλιά θαλασσινά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Για να μάθουν όλοι ό,τι τα φώτα των εκλογών έκρυψαν και να πάψουν να σιωπούν!

    Όλοι έχουμε το μερίδιο της ευθύνης μας για όλα τα δικά τους εγκλήματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαριάννα μου ξοφλήσανε οι αλήτες!!!
    Εγώ όμως ακόμα απεργώ!
    Εύχομαι αλήθεια οι καινούργιοι να 'χουν αυτιά για ν' ακούσουν τον κόσμο!
    Και πάλι σ' ευχαριστώ Μαριάννα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. zoyzoy μου πάλι συννεφιασμένη ξημέρωσε η Δευτέρα...
    Ίσως ο ήλιος ν' αργεί ν' ανατείλει στο κίνημα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Yπομονή Στέλιο!
    Κανεις δεν περιμένει θαύματα, όμως απαιτούμε τα αυτονόητα από το νέο μας κυβερνήτη!
    Καλή μας εβδομάδα... με νέα ελπίδα...
    :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Λόγια χαραγμένα στη σκουριά...