...Όλοι κάποτε ευχόμαστε να ζήσουμε το "Γελαστό απόγευμα" που 'ναι χαμένο
κάπου στα εφηβικά μας όνειρα...
Άλλοι το βρήκαμε κι άλλοι δυστυχώς όχι...
Είμαστε εδώ για να μοιραστούμε τις σκέψεις μας , απλά , ειλικρινά ,

έστω στο χρόνο τ' απογευματινού
μας καφέ...
Ν' ανταλλάξουμε απόψεις...
Να επικοινωνήσουμε έστω...
Ελεύθερα , εχέμυθα κι ανώνυμα αν προτιμάτε...

Καλώς ήλθατε στο "Γελαστό απόγευμα"

Στέλιος



Τετάρτη 6 Αυγούστου 2008

Χαλαρό γελαστό απόγευμα πριν από ένα όμορφο αύριο.


Φιλαράκια μου...χαλαρώνω!
Περιπλανιέμαι στα καυτά γκρίζα της τσιμεντούπολης κι όμως γελώ!
Νυχτώνω - ξημερώνομαι δίπλα στο κύμα,
αναπολώ την τρέλλα της χαμένης μου νιότης
κι έρχονται στιγμές που σκέφτομαι...εκείνη.
Την απλή, αθώα αγάπη, το σκίρτημα στα σωθικά,
το πρώτο τρυφερό φιλί...εκείνο το γελαστό απόγευμα!
Δε θα πω άλλα...απλά, νιώστε, νοσταλγήστε κι αφεθείτε!
Χαρισμένο το τραγουδάκι...σ' όσους με νιώθουν!
Φιλιά

4 σχόλια:

  1. Καλημερα φιλε.
    Χρησιμη και η αναποληση ορισμενες φορες.

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλώς τον Αντώνη μου!
    Αναπόληση = αναγέννηση
    κι ας παρεξηγηθώ...
    Φιλιά
    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αερικα σοφα(αιωνοβια λογακια)
    ξφαερξεηφκιηφιθ9θ[1280θοξιξδν,μδν δσ δνψξνψκξδνκξδσεηιθφςπιοκοοκιομ κνμωδξνκξδνηψξκδψνηκδψνηκιδξψκικξν!!!!!!!!!
    Να προσεχεις καλο μου "απογευματακι" τις αναμνησεις, γιατι ειναι χιμαιρες!
    Τωρα! Εδω! Σημερα!
    φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλώς το μου!!!
    Καλωσόρισες!
    Πως πέρασες αερικούλι μου;
    Ξεκουράστηκες;
    Καλή επάνοδο ή και καλή συνέχεια των διακοπών εάν αυτή έπεται.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Λόγια χαραγμένα στη σκουριά...