...Όλοι κάποτε ευχόμαστε να ζήσουμε το "Γελαστό απόγευμα" που 'ναι χαμένο
κάπου στα εφηβικά μας όνειρα...
Άλλοι το βρήκαμε κι άλλοι δυστυχώς όχι...
Είμαστε εδώ για να μοιραστούμε τις σκέψεις μας , απλά , ειλικρινά ,

έστω στο χρόνο τ' απογευματινού
μας καφέ...
Ν' ανταλλάξουμε απόψεις...
Να επικοινωνήσουμε έστω...
Ελεύθερα , εχέμυθα κι ανώνυμα αν προτιμάτε...

Καλώς ήλθατε στο "Γελαστό απόγευμα"

Στέλιος



Σάββατο 19 Ιουλίου 2008

Ένα γελαστό...ξημέρωμα!

Φιλαράκια μου...
Ζήστε αυτές τις υπέροχες βραδιές έντονα ή χαλαρά με μια μπυρίτσα και τσιγάρο,
με τα πόδια χωμένα στη βρεγμένη άμμο και με την καλύτερη συντροφιά αγκαλίτσα...
Δε σας αποκαλύπτω τη μυστική μου παραλία! (χε χε χε)
Μη σας αγχώνει το ξημέρωμα!!!
Καλό Σαββατόβραδο!!!

9 σχόλια:

  1. Φιλαρακι,
    ολα ωραια, και το τραγουδι,και το φεγγαρι και η παραλια!( που κι ας μην την αποκαλυπτεις,εγω εριξα την πρωτη μου βουτια για φετος!)
    φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γελαστό πρωινό τέλεια. Ηιδανική κατάληξη ενος ο γελαστου απόγευματος.
    Δεν θυμώνουμε που δε μας λές την παραλία . Εχουμε και μεις παραλίες .
    Αλλά για την "καλύτερη συντροφιά αγγαλίτσα" που δε μας λες... έ μπορει και να θυμώσουμε!!!
    Ενα αστειακι μεταξυ φίλων, για Κυριακάτικη καλημέρα:))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Αερικό μου,
    και σ' άλλες βουτιές με υγεία...

    @Αντωνάρα μου καλημέρα σας!!!

    @Νικόλα μου,
    Αν καταθέσεις το σχέδιο απόδρασης τότε σε πιάνουνε ρε φίλε!!!
    Χα χα χα
    Να 'σαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πολύ όμορφη ιδέα δυστηχώς την είδα λίγο αργά την ανάρτηση σου όμως σίγουρα θα φροντίσω να το κάνω στο επόμενο ολόγιομο φεγγάρι...και ας μη μας λες που είναι η παραλία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Zανζιβάρη δεν είναι σίγουρα, γιατί έχουμε κάνει συμφωνία ότι πρώτα θα πάω και μετά θα ρθεις!!!
    Τώρα γιατί εμένα μου φαίνεται (που δεν είναι βέβαια) για Αμμουλιανή, τι να πω;;
    Είναι το σύνδρομο στέρησης που έχω φέτος γιατί δεν πήγα για καμμιά βδομάδα, όπως συνηθίζω κάθε χρόνο.
    Να περνάς καλά φιλαράκι μου και να ξεκουραστείς. Ξέρεις και ξέρω ότι σε περιμένει δύσκολος χειμώνας.
    Φιλιά κοραλένια και μια αγκαλιά στο πρόσωπο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Πράσινη κλωστή δεμένη!
    Καλώς όρισες κι εύχομαι να μείνεις στη γειτονίτσα μας!
    Ας είμαστε καλά κι ας
    έχουμε την υγειά μας κι από πανσελήνους...ουουου!
    Είπα πως δε λέω κι όχι ότι δεν εκμυστηρεύομαι το πού είναι αυτή η παραλία...χα χα χα!
    Είναι ένα (τρομακτικά) απόμερο σημείο που εδώ και 4-5 χρόνια κάνω τις αποδράσεις δια διαλογισμό, για μονόλογο και γιατί όχι για εξομολόγηση...εύχομαι να με καταλαβαίνεις.
    Εκεί λοιπόν δε μ' "ενοχλούν" ζευγαράκια, μουσικές στη δια πασών, καλαμποκάδες με μαλλί της γριάς κτλ...Φεύγω από κει αληθινά γαληνεμένος κι έχοντας πάρει σημαντικές, ξεκάθαρες αποφάσεις και κουράγιο για το αύριο.
    Καλωσήρθες και πάλι!!!

    @zanzibar μου
    Θα 'μουν ΠΑΡΑ πολύ τυχερός έστω αν έβλεπα τα πρώτα διόδια
    (κι ας τα χρυσοπλήρωνα)...
    Προσεύχομαι για ένα θαύμα για να γίνει ο τελειότερος χειμώνας για όλους μας...
    Και δεν ξεχνώ την υπόσχεση της γνωριμίας μας (τα εισητήρια για ζανζιβάρη δικά μου)
    Φιλιά κοραλλένια μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μμμ...σαν να αισθάνομαι την βρεγμένη άμμο στα πόδια μου...

    Όμορφα είναι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σκέψου...ότι είσαι εκεί!
    Είναι εύκολο.
    Είναι το πιο γλυκό "ναρκωτικό".
    Καλώς ήλθες!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Λόγια χαραγμένα στη σκουριά...